Badania dla biznesu

Pracujemy na rzecz komfortu i bezpieczeństwa naszych Klientów, gdy podejmują oni decyzje i działania obarczone ryzykiem oraz wymagające dodatkowych informacji. Dostarczamy danych i analiz na potrzeby decyzji marketingowych, komunikacyjnych, szkoleniowych, public relations czy dotyczących zarządzania i kontroli.

Posiadamy wieloletnie doświadczenie i kompetencje w prowadzeniu badań techniką mystery shopping, w ramach różnych kanałów komunikacji (mystery client, mystery calling, mystery mailing). Współpracujemy z czołowymi firmami z branży motoryzacyjnej oraz agendami rządowymi (Polska Organizacja Turystyczna, Centrum Projektów Europejskich), jednostkami samorzadu terytorialnego (Urząd Miasta Poznania).

Realizujemy w tym obszarze także badania międzynarodowe we współpracy z globalnymi firmami badawczymi - w roli lokalnego partnera.

W przypadku zainteresowania ofertą badań techniką mystery shopping, prosimy o kontakt z Anną Zakrzewską.

Prowadzimy badania marketingowe i rynkowe następujących typów:

  • badanie i monitoring jakości obsługi klienta;
  • badanie potrzeb i prefrencji klientów;
  • badanie poziomu satysfakcji klientów, kontrahentów;
  • monitoring cen;
  • badanie popytu i podaży;
  • badanie wizerunku usług, produktów;
  • pretesting i posttesting w ramach kampanii reklamowych;
  • badania w zakresie oceny programów telewizyjnych;
  • badania sondażowe, badania opinii i inne.

Ponadto oferujemy pełen zakres badań ewaluacyjnych.

Więcej informacji o naszych klientach i typach realizowanych badań znajduje się w zakładce Klienci.

Jeśli zainteresowała Państwa nasza oferta, proszę napisać na adres biuro@publicprofits.pl, a my przygotujemy ofertę ściśle dopasowaną do Państwa indywidualnych potrzeb i założeń finansowych!

Zapraszamy do współpracy!

Filary firmy